تا کی...؟؟؟
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 2671
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 21:29 :: نويسنده : مهربونی

 

دلم مثل دیواری می مونه که هنوز ایستاده ، با آجرهایی که تک تکشون شِکَستَن …

 

 

امروز میخواستم بهت بگم به خاطر اتفاقات تکراری زیاد خودتو ناراحت نکن

میخواستم بگم سهراب سپهری تو چشن تولد یه سالگی فرزندش بهش گفت:

عزیزم یک بهار.یک تابستان.یک پاییز.ویک زمستان رو دیدی زین پس همه چیز تکراریست

میخواستم بهت بگم غصه نخور واز نوشروع کن

ولی...

امروز خودم ازشنیدن یکسری حرفهای تکراری داغون شدم...خرد شدم

ودوباره خاطرات بد گذشته واسم تکرار شد

خاطراتی که کم کم داشتم فراموششون میکردم 

خدا کم التماست کردم

اخه تاکی........؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

somayyeh
ساعت13:14---19 بهمن 1391
شاید دل من عروسکی از چوب است ، مثل قصه ی پینوکیو محبوب است

اما چه دماغی داره این بیچاره ، از بس که نوشته ” حال من هم خوب است ” !
پاسخ:عاشق اون دیالوگ تو فیلم پینوکیو هستم که پدر زپتو میگه چوبی بمون آدما از سنگن...


somayyeh
ساعت13:42---18 بهمن 1391
انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد ؛

دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است

و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است . . .
پاسخ:بسیار زیبا...


somayyeh
ساعت13:38---18 بهمن 1391
داروخانه هم می داند که ما زخمهایمان زیاد است که بقیه پولمان را چسب زخم می دهد !
پاسخ:آی گفتی امشب که از داروخونه داروهامو گرفتم بقیه پولمو چسب زخم داد...


somayyeh
ساعت13:35---18 بهمن 1391
سلام مهربونم.

الهي قربونت برم من هميشه دعات كردمو ميكنم.

نميپرسم چي شده كه اينقد ناراحتت كرده ولي دعا ميكنم كه هر چه زودتر حل بشه.

وقتي كه تو ناراحتي بخدا منم ناراحتم.ميخواستم بيام آرايشگاه ديدم حالت خوب نيس گذاشتم يه روز بيام كه همه چي روبراه باشه.

ايشالله هميشه دلت شاد و لبت خندون باشه.
پاسخ:سلام قربونت برم ممنون که به فکرمی.


somayyeh
ساعت11:00---14 بهمن 1391
نــه نميداني... هیچــکس نميداند...!



پشت ِ ایــن چهــره ي آرام در دلـَـــم چه میگــذرد...!



نميداني...! كسي نميداند.....!



ایــن آرامش ِ ظاهــــــر و این دل ِ نـــــــا آرام...!



چقــدر خسته ام میکنــد...!




پاسخ:کسی نمی داند پشت این چهره ارام در دلم چه میگذرد............................ واسم دعا کن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: